czwartek, 17 kwietnia 2014

Glossybox kwiecień 2014

Tak jak w tytule pokaże Wam co znalazłam w kwietniowym glossyboxie :)

1. Aussie / Lekka odżywka w spray'u PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


Jest to odżywiająca mgiełka do długich włosów z ekstraktem z australijskiego jaśminu, możemy ją rozpylać zarówno na włosach mokrych jak i suchych, przy pomocy tej odżywki włosy mają się lepiej rozczesywać. 

Dla mnie super, uwielbiam odżywki których nie trzeba spłukiwać. :)

Cena : ok. 25 zł /250 ml

2. Isadora / Perfect moisture lipstick (do mnie trafiła 47 Summer Red) TESTER 


Typowa klasyczna czerwień, ma nawilżać i pielęgnować. Zawarty w niej pantenol ma chronić usta przed działaniem czynników zewnętrznych. 

Idealna do torebki, niestety nigdzie na niej nie mogę przeczytać jaką pojemność otrzymałam, kolor dość odważny, ale przed nami wiosna, więc można troszkę poszaleć. 

Cena : ok. 55zł/ 4,5g

3. It's skin / Prestige Creme D'escargot BB TESTER


Ekskluzywny krem BB z ekstraktem śluzu ze ślimaka, regeneruje skórę, nawilża oraz zmniejsza widoczność zmarszczek. 

Fajnie będzie przetestować porządny krem BB, chociaż nie mam zmarszczek to idealnie się dla mnie sprawdzi pod względem nawilżenia. Otrzymałam 10ml testera. 

Cena: 122zł / 50ml 

4. La Roche- Posay / Woda termalna TESTER 


Koi, łagodzi podrażnienia, jest naturalnie bogata w selen, który chroni komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. 

Będzie to moja druga woda termalna w życiu, teraz używam wody termalnej Uriage, ale chętnie przetestuje tym bardziej, że od dawna planowałam jej zakup, teraz będę miała okazję przetestować, buteleczka zawiera 50ml wody, więc idealnie będzie się nadawać w podróż. :) 

Cena: ok. 30zł/ 150ml

5. Organique/ olej kokosowy PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


Ze względu na bogaty skład jest doskonały do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i paznokci, chrakteryzuje się aksamitną konsystencją i naturalnym zapachem kokosa. 

Najpierw to ja muszę się dowiedzieć do czego to służy, bo nigdy nie miałam z takim czymś do czynienia. W słoiku wygląda to jak mydło, ale pod wpływem temperatury palca topnieje, zapach średni, bo dość intensywny, chętnie wypróbuje. 

Cena: 42zł / 100ml 

I dwa prezenciki. :) 

Compeed/ Sztyft przeciw pęcherzom PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


Wystarczy tylko nanieść na miejsca, które chcemy uchronić przed otarciami, a sztyft zadba o resztę.

W związku z tym, iż nadchodzi wiosna i będziemy chciały chodzić w obcasach, a i nowe buty z pewnością zagoszczą w naszych garderobach, ten sztyft to strzał w dziesiątkę, zobaczymy tylko jakie ma działanie. :)

Cena: 25zł/ 8 ml 

Chloe/ See by Chloe eau Fraiche TESTER 


Lekka kompozycja, o zapachu kwiatowym czyli: wodnego hiacyntu, kwiatu jabłoni i jaśminu. 

Idealny zapach na letnie dni! Lekki, odświeżający, po prostu mistrzowski! Niestety cena troszkę odstrasza. Próbka 1,2 ml

Cena : 185zł/ 30 ml

W glossyboxie znalazłam jeszcze gazetkę o produktach la roche posay, a w niej 5 próbek,  magazyn BeGlossy z próbką kremu BB od Rimmel'a i plaster na pęcherze od Compeed.





Podsumowując, nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na to pudełko, dostałam aż 3 produkty pełnowymiarowe, 4 testery i 7 próbek w gazetkach, jestem bardzo zadowolona, polecam! 









2 komentarze:

  1. Ilee zapłaciłas za to ?

    OdpowiedzUsuń
  2. 49zł, przesyłka darmowa. Boxy można zamówić na www.glossybox.pl

    OdpowiedzUsuń