wtorek, 1 kwietnia 2014

W końcu!

Witam!

To właśnie dziś zdecydowałam się zrobić większy krok ku dzieleniu się z innymi moim zainteresowaniem, czyli - założyłam bloga! Fakt, długo musiałam się do tego przekonywać, bo przecież pisanie na blogu dość regularnych postów o ciekawej tematyce, to nie jest takie "hop-siup". Myślę, że wytrwam i z posta na post będę pisać ciekawiej, chociaż to nie jest takie łatwe jak mi się wydawało. :)

Na początku chciałabym wiedzieć co odwiedzający mojego bloga chcieliby na nim widzieć, tak więc jeśli jesteście zainteresowani moimi pierwszymi krokami w działalności blogerki, proszę o komentarze, bądź maile z tematykę kolejnych postów. :D



4 komentarze:

  1. Recenzje podkładów ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porządku, pojawi się wkrótce krótka recenzja podkładów których używam teraz naprzemiennie. :)

      Usuń
  2. Jak zrobić ładny, jasny makijaż :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń